Termeni si Conditii

I. PLASAREA COMENZII

Comanda se plaseaza cu minim 30 de zile inainte de data evenimentului, livrarea urmand sa se faca in termen de aproximativ 3-10 zile lucratoare. Obiectele personalizate la cererea expres a cumparatorului vor fi expediate catre adresa mentionata de catre acesta la plasarea comenzii.
Eventualele reclamatii (broderie gresita, masura necorespunzatoare, etc) se anunta in maxim 24h de la primirea coletului, pentru a avea timp de refacere si reexpediere.
In cazul comenzilor pentru produse ce trebuie personalizate si lucrate manual recomandam a se respecta termenul mai sus mentionat deoarece acesta este calculat astfel incat sa nu se aglomereze comenzile deja in lucru din atelier. Astfel se poate asigura atat realizarea in timp util, cat si livrarea, iar in cazul in care termenul de livrare se solicita a fi considerabil mai scurt decat cel mai sus mentionat va vom solicita sa achitati o taxa de urgenta in valoare de 150 de lei.

II. CONFIRMAREA COMENZII

Validarea comenzii de catre vanzator se face doar daca:
a. datele de cumparator sunt complete si corecte;
b. produsele din comanda cumparatorului sunt disponibile si conforme;
c. plata comenzii a fost facuta.

III. EXPEDIERE SI TRANSPORT

Taxele de curier pentru livrare sunt suportate de catre client.In momentul predarii coletului catre curier firma noastra nu mai raspunde de transportul si integritatea acestuia.Clientul va primi un cod de tacking al coletului pentru verificare online.
Transportul produselor il efectuam prin firma de curierat rapid Fan Curier, firma cu care avem contract de colaborare. In cazul in care doriti ca transportul sa il facem printr-o alta companie aleasa de dumneavoastra va rugam sa ne mentionati in momentul plasarii comenzii. Lipsa unei mentiuni reprezinta acordul de livrare prin FanCourier.
CLIENTUL are obligatia sa verifice integritatea coletului la primire, iar daca cutia de ambalare are urme de lovituri, zgarieturi, rupturi, urme de umezeaza, s.a.m.d., trebuie comunicat curierului, astfel incat sa completeze un proces verbal de constatare a daunelor.
Reclamatiile ulterioare nu pot fi solutionate de catre transportator, cu atat mai putin de catre societatea Sc Baby Event Store Srl, care a ambalat si livrat in conditii optime.
In cazul livrarilor dincolo de granitele Romaniei, transportul este realizat prin mai multe firme de curierat rapid, urmand sa stabilim impreuna in functie de tara in care se va livra coletul dvs.

IV. CONDITII DE RETUR

Obiectele, incaltamintea, costumatiile personalizate la cererea expres a clientului nu pot fi returnate deoarece prin prelucrarea lor devin obiecte unice si nu pot fi revandute ulterior. ( OUG 34/2014 art.16, lit.c).
Produsele nepersonalizate se pot returna in termen de 14 zile de la intrarea in posesie fizica, conform OUG 34/2014, art.14, alt.1, doar daca sunt in ambalajele originale, nepurtate si intacte. Costurile de retur sunt suportate de catre cumparator ( OUG 34/ 2014, art14, alt.1).
In cazul in care motivele de retur se datoreaza furnizorului (Botez Event), costurile generate de transport pentru retur vor fi suportate de catre Botez Event, urmand a se rambursa doar contravaloarea marfurilor achitate in termen de maxim 14 zile de la primirea coletului conform OUG 34/2014, art13, alt1, folosind aceleasi modalitati de plata conform OUG34/2014, art.13, alt. 2 (NU se ramburseaza contravaloarea transportului).
Nu se accepta returul produselor DUPA data evenimentului pe care CLIENTUL a declarat-o in formularul de comanda, deoarece orice produs se considera “SERVICIU” si, odata savarsit evenimentul, se deduce ca si-a indeplinit utilitatea, iar serviciul prestat nu mai poate fi returnat.

IN ATENTIA CONSUMATORULUI

Deoarece lucrul manual sta la baza majoritatii produselor noastre, iar furnizorii nu pot garanta permanent un stoc continuu de materie prima, ne rezervam dreptul de a adapta prin materiale, accesorii, si elemente diferite atunci cand situatia o cere, respectand totodata tematica originala.

Culorile produselor prezentate pe site, pot varia in functie de setarile monitorului dvs. si calibrarea acestuia.

Forma sticlutei de mir si a cutiutei de suvita ( rotunda, patrata, dreptunghiulara….), variaza in functie de stocul disponibil de la furnizori. Totusi acestea vor respecta in totalitate reprezentarea tematica grafica a produsului ales.

Orice modificare MAJORA va fi anuntata de catre departamentul creatie pe parcursul executiei lucrarii, exceptie facand diferentele de nuanta, de textura, de material ori brand tert folosit.

Trusourile si lumanarile se lucreaza manual in atelierul BotezEvent, lucrul manual facand imposibila reproducerea unui model 100% identic precum cel precedent. Prosopul si Panza de mir sunt realizate din bumbac, de culoare alb-ivorie (unt) si nu pot fi modificate la cerere, acestea fiind produse in serie, in prealabil, astfel incat sa se potriveasa cu orice model de trusou ales. Ulterioare reclamatii legate de subiectivismul nuantelor coloristice ale elementelor textile, general acceptate si promovate pe site-ul nostru prin fotografii, nu vor fi luate in consideratie si nu pot face obiectul unui retur, cu atat mai mult cu cat pot fi obiecte ce cad sub incidenta “produselor personalizate”.

Echipa,
Botez Event